Aplicații Facebook.
Descoperă forța interacțiunii.
Cu aplicațiile GoSocial poți să creezi promoții și să crești numărul de fani.
Foarte ușor!
Vezi aplicaţiile
  • Aplicatii Facebook - Easy Collect
  • Aplicatii Facebook - Get Smart
  • Aplicatii Facebook - Shopping

Best Practice!

Ce trebuie să fac pentru a maximiza efectul produs de aplicațiile GoSocial? Răspunsul constă într-un set de reguli de marketing online, reguli ce pot fi aplicate facil și cu costuri minime.

1. Imaginile vorbesc! Folosește pictoriale și imagini atractive, care transmit mesajul tău foarte clar și ”curat”. Imaginile sunt principalul cârlig pentru vizitatorii aplicației. Fii sincer, transmite beneficiile principale și pune-te în locul consumatorului pentru a îl înțelege mai bine. Pune-ți întrebările pe care și le-ar putea pune majoritatea vizitatorilor și încearcă să le răspunzi direct în pagina aplicației.

2. Folosește aplicațiile în cadrul campaniilor alternative. Cele mai bune rezultate le poți avea dacă folosești aplicațiile GoSocial în cadrul campaniilor alternative, online sau off-line. De exemplu, dacă transmiți newsletter către clienții tăi sau către potențiali clienți, include în cadrul newsletter-ului un link către aplicație. De recomandat este să includeți în newsletter și o imagine care să descrie vizual campania. Evident, dacă apelați la campanii off-line, nu uitați sa comunicați aplicațiile pe fiecare material de care dispuneți.

3. Promovează aplicațiile pe website-ul tău! Dacă porniți un concurs și folosiți aplicațiile GoSocial, cea mai bună conversie a vizitatorilor tăi este includerea pe prima pagină a website-ului a unui link (insoțit de o imagine) către aplicație.

4. Finalitatea! După culegerea datelor, nu uitați sa comunicați celor ce s-au înscris în concurs serviciile și produsele dumneavoastră. Scopul unei campanii de marketing nu este întotdeauna vânzarea directă, ci strângerea datelor potențialilor clienți. Acestora va trebui să le comunicați periodic oferta curentă.